5 Eylül 2014 Cuma

MİMLENDİM || Kitap Kahramanları ve Biz


Merhabaa ilk kez mimleniyorum. Beni mimlediği için Kitap Karavanı'na çok teşekkür ederim. Bu mimde soruya uygun karakterleri seçeceğiz. Seçvdiğimiz, nefret ettiğimiz karakterleri belirleyeceğiz. Hadi başlayalım.

Gerçek hayatta var olmasını dilediğiniz kitap karakteri?

    Kesinlikle Doctor olur. Genellikle dizisi bilinse de kitapları da bulunmaktadır. ( Doktor Kim) Nadir bulunan bu kitapları okumamış olsam da seçimim kesinlikle Doctor'dan yana kullanırım.        Doctor demek eğlence demek, adrenalin demek TARDIS demek.                                                          
                                               

Hangi kitap karakterlerini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?                                                                   
Teselli edilesi çok karakter olsa da ben Vedaya Zaman Yok'tan Cynthia'yı  teselli ederdim. Ailesi hiç haber vermeden ardında iz bırakmadan kayboluyor. Birde olayın üzerinden 25 yıl geçiyor. Hiçbir haber yok. İnsanın        aklına binbir türlü olasılık gelir. Yazık kızcağıza.                                                                                                          
    

  “Ayy  yerim ben seniiiii, kuzuuum" deyip kucaklamak istediğiniz karakter?                                                                                                                         
Soruyu okuyunca aklıma ilk olarak Karanlığın Kızı kitabından küçük Violet geliyor. 2.kitapta pek yer almasa da çok seviyorum kendisini. Küçücük bir kız bu kadar cool takılabilir mi yaa... Vallahi yerim.                                                                                                                              

“Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan” demek istediğiniz kitap karakteri?                                                            
Hmm... Bu kadar sevdiğim karakter arasından seçim yapmak zor. Düşünelimm... Sanırım Tatlı Bela'da Travisi seçiyorum.  Nedenini tahmin etmek zor olmasa gerek.                                                                                                      

                               
                                                                                              
   Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz?                                                                             
İki karakter arasında kalsam da Düşüş serisinden Cam olurdu herhalde. İdeal bir takım arkadaşı olurdu.                                              
                   
    Hangi kitap karakterine “ Aferin goççuuum” demeyi en çok istediniz?                                                                  
    Sanırım en zorlandığım soru bu oldu. Ben Göçebe'den Göçer'i tercih ediyorum. Tam olarak hangi hareketlerine    “ Aferin goççuuum”  demek istediğimi bilmiyorum ancak Göçer'i çok sevmiştim.                                                              

  Hangi kitap karakterine en çok kafa göz dalmak istediniz?                                                                                              
Melek- Son Savaş'tan Willow. Özellikle bu son kitapta Willow beni hayl kırıklığına uğrattı. Alex'in ne suçu var kızıııımmmm?                                                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                     
 İki tokat atıp “kendine gel” demek istediğiniz kitap karakteri?                                                                                      
Ayaklı Bela'dan Abby. Tatlı Bela'da gözüme fazla batmasa da Ayaklı Bela'da Travis'in hisleriyle okuyunca sinir olmuştum. Sudan bahaneler üretip duruyordu. Neyse ki sonunda akıllandı.                                                              
                                                       
Bundaki güç bende olsa vaarrr yaaa! dediğiniz kitap karakteri?                                                                                       
Edward. Hani Alacakaranlık'tan olan. Gerçi fantastik yaratıkların hepsi olabilir.  Hız, zihin okuma falan. Edward iyidir iyi.                                                                                                                                                                    

Sizce hangi kitap karakteri sizinle en iyi arkadaşlığı kurardı?                                                                                          
Melek'ten Willow. Tekme toakt dalmak istediğim kişiyle en iyi arkadaş olabileceğim kişinin aynı kişiler olması oldukça ironik bir durum. Ama Willow'un en iyi arkadaşı olsam. Ben onu kendine getirmesini bilirim. O iş bende.    
       
   En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?                                                                                           
 Nerden aklıma geldiğini bilmiyorum ama Holly Black'in Zehir Yiyenler ve Diğer Hikayeler kitabındaki Gece Pazarı hikayesindeki  Enamon. O bir peri ve kısacık hikayesiyle aklımda kalmayı başarmış bir karakter.                                  



Son olarak bende Kitap, Kedi, Kahve , Kitap İklimi ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum.
                       

              

5 yorum:

  1. Teşekkürler, en kısa sürede cevaplayacağım (:

    YanıtlaSil
  2. Bintatlıyıl!
    Yeni geldim. :)
    Mim hayırlı olsun o halde. :)
    Okumayı seviyorsanız beklerim. Kafa'da pek çok sürpriz var size göre. Gelin ve görün. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o halde! Hemen bakıyorum.

      Sil
  3. http://colorful-book.blogspot.com/2014/09/mim-kitap-kahramanlar-ve-biz.html

    YanıtlaSil