6 Aralık 2015 Pazar

KVBT 15.Tur 2. Gün | Hançer- Akis - Ezgi Bağcı | Yorum

 
   Selam!! Nasılsınız? Sınavlarım bittiğinden kafamı kitaplara gömmekten keyfim bir hayli yerinde benim. Tabii pazartesinin lanetiyle gelen matematik sınavı hafiften eteklerimi tutuşturmaya başlasa da mutluyum. Özellikle hafta sonunun güzelliği, erken kalkma zorunluluğu olmayınca pek bir neşeliyim. Sanırım yaptığım en uzun giriş oldu bu.

  Vampirlerle turumuzun ilk gününde Hançer- Akis yorumumla klavye başındayım.
Konusuna girmek istemiyorum çünkü ilk kitabın devamı zaten. Yani her şey kaldığı yerden devam ediyor.

   Hançer'in ilk kitabı Gölge'yi okuyalı uzuuunnca bir süre geçtiğinden, Akis'te bir an bocaladım. Kimin kim olduğu falan karıştı ama sonra toparladım.

  Akis'i, Gölge'ye nazaran daha fazla sevdim sanki. Hançer -veya Marco- dışarda bırakılmış milföy hamuru gibi yavaş yavaş çözündü sanki. Bu kitapta sevdim onu.
Rafaelle, Darcey'i neden bilmem bi türlü sevemedim. Aslında sevmedim de diyemem de hani nötrüm biraz.

  Ezgi Bağcı kendine ait bir anlatıma sahip kesinlikle. Ancak sakin yerlerde okumanızı tavsiye ederim. Normalde gürültülü ortamlarda dahi hiç çekinmeden kitap okuyabilen ben Akis'te sessiz yerlerde okumak üzere kitabı bir kenara bıraktım. Belki de benimle alakalı bir durumdur, emin değilim. Çünkü bu aralar gezegenlerden midir, sınavların bitişinden mi içimde bir enerji patlaması yaşıyorum. Ama bu enerji patlamalarının sonunda ödünç verilip aylar sonra geri gelmiş kitap gibi bitap düşmüş oluyorum. Neyse konudan kopmayalım.

  Özellikle kitaptaki karanlık havayı seviyorum. O havayı kesinlikle yansıtıyor okuyucuya.
Ne yalan söyleyeyim ilk başlarda biraz sıkılmadım değil. Olaylar yavaş gelişiyor gibi geldi bana. Ancak biraz ilerledikten sonra olaylar hızlanmaya başlıyor ve daha bir akıcılaşıyor. Hatta sonlara geldikçe sayfaları hızla çevirdiğimi biliyorum.

  Hançer Akis, 1'i facebook sayfamızdan (tık tık) diğeri rafflecopterdan (aşağıda) olmak üzere 2 kişiye hediye.
 Son olarak destekleri için Postiga Yayınları'na teşekkür ediyorum ve yazımı sonlandırıyorum.

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder